E-style > Časté dotazy

Časté dotazy

Objednal/a jsem si zboží a nepřišel mi potvrzovací e-mail, co teď?

Ujistěte se, že jste skutečně objednávku odeslal/a, případně zkontrolujte složku SPAM ve svém e-mailovém účtu. Pokud e-mail nenajdete, napište nám na obchod@chriscosmetics.cz, potvrzovací e-mail s objednávkou Vám znovu odešleme.

Jak dlouho budu čekat na zboží?

Objednávky vyřizujeme zpravidla do 48 hodin. Pokud nastane situace, že zboží není skladem, přestože na e-shopu bylo uvedeno, že skladem je, kontaktujeme neprodleně zákazníka a dohodneme s ním řešení situace.

Zasíláte zboží i na Slovensko?

Ano, zasíláme zboží i na Slovensko prostřednictvím dopravce Zásilkovna, který Vám balíček doručí buď na výdejní místo, které si zvolíte v průběhu objednávky, nebo balíček doručí na Vámi udanou adresu.

Kolik stojí doprava na Slovensko?

V případě zaslání na výdejní místo zaplatíte za dopravu 78,- Kč (cca 2,88 €) + dobírka 11,- Kč (cca 0,40 €). Doprava na udanou adresu stojí 119,- Kč (cca 4,40 €) + dobírka 27,- Kč (cca 1,0 €). Při nákupu od 699,- Kč máte dopravu zdarma. V případě dobírky zaplatíte pouze doběrečné. U objednávek od 699,- Kč (cca 22,20 €) máte dopravu zdarma.

Na e-shopu uvádíte ceny v českých korunách. V jaké měně budu platit na Slovensku?

V případě zaslání zboží na dobírku budete platit na Slovensku v měně EUR. Přepočet měny se realizuje podle kurzu v den dodání.

Kolik stojí poštovné, nabízíte také dopravu zdarma?

Ano, při nákupu od 699,- Kč nabízíme našim zákazníkům dodání zdarma. U nižších objednávek zasíláme už od 35,- Kč. Vše okolo dopravy najdete zde.

Mám kód na slevu, jak jej mám použít?

Vyberte si zboží, následně v košíku na stránce Způsob úhrady napište kód do políčka a klikněte na tlačítko OVĚŘIT. Tím se Vaše sleva načte. Pokračujte dál a na další stránce Rekapitulace uvidíte odečtenou slevu. Pokud se tak nestane, ověřte si, zda jste zadal/a kód správně, nebo zda-li již nevypršela lhůta pro kód na slevu. Pokud je vše v pořádku a sleva se přesto nenačetla, kontaktujte nás na e-mail: info@chriscosmetics.cz, problém vyřešíme.

Mohu si vyzvednout zboží osobně?

Ano, v případě, že máte objednávku zaplacenou, zboží si můžete vyzvednout osobně v sídle firmy na adrese: Ostrava – Kunčičky, Stavovská 241/1 v pracovní dny v době od 7:00 do 15:00 hod. Způsob dodání si sami zvolíte v průběhu objednávky. Jakmile bude pro Vás zboží připraveno, kontaktuje Vás pracovník obchodního oddělení. Na místě není možné platit v hotovosti ani kartou.

Můžu zaplatit objednávku kartou online?

Ano, tuto službu nabízíme a je zdarma. Platbu kartou si zvolíte v průběhu objednávky, další postup je jednoduchý a intuitivní. Využít můžete zrychlený bankovní převod nebo platbu kartou. Podívejte se na video.

Mohu objednávku stornovat?

Ano, dokážeme pochopit, že jste si nákup rozmyslel/a. Pokud jste již objednávku odeslal/a a následně si přejete objednávku zrušit, informujte nás o tom písemně na e-mail obchod@chriscosmetics.cz nebo telefonicky (pevná +420 596 732 977, mobil +420 736 186 133) co nejdříve, nejpozději však do následujícího pracovního dne do 11:00 hodin, objednávku stornujeme. Vždy uvádějte číslo objednávky.

Chci změnit již odeslanou objednávku. Jak mám postupovat?

Vystavte novou objednávku a neprodleně nás písemně informujte na e-mail obchod@chriscosmetic.cz nebo telefonicky (pevná +420 596 732 977, mobil +420 736 186 133) jaké změny požadujete, zda-li máme původní objednávku zrušit, nebo spárovat s novou, ať neplatíte dvojí poštovné. Uveďte čísla objednávek. Vše vyřídíme k Vaší spokojenosti.

Při převzetí jsem zjistil/a poškozenou zásilku. Co mám dělat?

V případě zjištění mechanického poškození obalu, případně neúplnosti zásilky, si nechejte dopravcem vyhotovit záznam v přepravním dokladu o poškození zásilky, případně máte právo zásilku nepřevzít. Pokud zjistíte po převzetí poškozený obsah zásilky, neprodleně nás kontaktujte nejpozději do 1 pracovního dne na telefonech +420 596 732 977 nebo +420 736 186 133. Na pozdější reklamace nelze brát zřetel.

Nenašli jste zde odpověď na svoji otázku?

Kontaktujte nás písemně na e-mailu obchod@chriscosmetics.cz nebo telefonicky pevná +420 596 732 977, mobil +420 736 186 133, rádi Vaše dotazy zodpovíme.

facebooktwittergoogle_plusinstagram
+420 596 732 977+420 736 186 133info@chriscosmetics.czPayU - Online platby bezpečně
  • Hledáte inspiraci při zdobení Vašich nehtů? Klikněte TADY.
  • Přečtěte si naše RADY A TIPY související s líčením či jiné ZAJÍMAVOSTI ze světa kosmetiky.
Ocenění

2012 - 2017 © Chris cosmetics s.r.o. | Webdesign: Alice Brůnová a Ladzo.cz